Een update
Dit speelt er
In dit blog deel ik een persoonlijke update over de ontwikkeling van de Droommail en het ontstaan van Dream Journals. Hoewel ik niet vaak zulke blogs zal posten, leek het me nu wel handig om jullie bij te praten.
Mensen met slaapproblemen helpen
Mijn missie is om Nederland te helpen bij een goede nachtrust. Uit ervaring weet ik dat iedereen kan slapen, ook jij. Om mijn missie 'tot uiting' te brengen, werk ik met veel passie aan Sucsleep. Met dit bedrijf helpen we organisaties aan uitgeruste medewerkers. Dit zorgt voor veiliger werken en meer werkplezier. Met Slaapopleiding Nederland (voorheen Sucsleep Academy) leiden we zorgverleners op tot slaapcoach, zodat ze cliënten met slaapproblemen beter kunnen helpen.
Naast deze activiteiten, startte ik de Droommail. Een algemene nieuwsbrief om waardevolle inzichten en tips over slaap te delen met degenen die hier behoefte aan hadden. Eigenlijk was het niet duidelijk vanuit wie of welk bedrijf de mail werd verstuurd. Ook wist ik zelf nog niet precies wat ik met de droommail wilde bereiken, waardoor ik er veel tijd in stak zonder een duidelijk doel. Daarom besloot ik de Droommail tijdelijk stop te zetten. Er waren een paar mensen die ernaar vroegen, wat ik ontzettend lief vond. Gelukkig was er voor de rest geen man overboord, en zijn er in de tussentijd alleen maar mooie dingen gebeurd.
En toen kwam 'Dream Journals'
De afgelopen tijd heeft Slaapopleiding Nederland een transformatie ondergaan en zijn de eerste twee groepen cursisten geslaagd! Met Sucsleep blijven we groeien en ons werk voortzetten. En toen kwam Dream Journals. Dream Journals is opgericht om de consument te helpen beter te slapen. Ik post veel online over slaap, maar het is onmogelijk om elke vraag persoonlijk te beantwoorden. Met Dream Journals wil ik 10 minuten van mensen hun avondritueel zijn, om hun zo te helpen bij een ontspannen nachtrust. We bieden Journals aan met wetenschappelijk onderbouwde prompts die helpen om snel en diep te slapen. De prompts richten zich op dankbaarheid (zoals waar je dankbaar voor bent vandaag) en op mindset en zelfliefde (bijvoorbeeld: op welke dingen die nu in mijn hoofd spelen heb ik geen controle).
Maar genoeg over Dream Journals, terug naar de Droommail. De Droommail wordt nu verstuurd vanuit Dream Journals en wordt geschreven voor consumenten. Het is een twee-minuten-leestijd nieuwsbrief waarin ik elke twee weken drie gloednieuwe artikelen deel. Deze artikelen zijn onderverdeeld in de categorieën 'slapen', 'journalen', en 'mindset'.
Bedankt voor jullie steun en tot snel in de volgende Droommail!
Nog niet ingeschreven voor de Droommail? Dat kan hier